top of page

Atjaunojošā (koriģējošā) virsbūves pulēšana

Mūsdienu automašīnas var izmaksāt diezgan lielas naudas summas, taču savu vērtību tās zaudē neticamā ātrumā, ja par automašīnu nerūpējas. Automašīnu dīteilings aizņem daudz laika un profesionālas klases auto ķīmiju vietējā lielveikalā atrast nav iespējams. Nereti pat profesionāli auto servisi nav spējīgi līdzināties tai kvalitātei un augstajiem standartiem, kādus piedāvā auto dīteilinga studija, jo darāmajiem darbiem un procesam netiek atvēlēts pietiekoši daudz uzmanības, kā arī galvenais, ar ko tiek ekonomēts ir darbu kvalitāte.

Mēs aizsargājam jūsu investīcijas: regulāra auto apkope palīdz saglabāt virsbūves lakojuma slāni, garantējot to, ka tā nolietojums laika gaitā būs minimāls un Jūsu automašīna saglabās savu vērtību un cenu līdz tam brīdim, kas Jūs vēlēsieties to pārdot. Turklāt, nav nekas patīkamāks kā atkārtota iemīlēšanās savā automašīnā pēc tam, kad Jūs to saņemat atpakaļ no mūsu studijas.

Teicami izstrādāts darbu process – kvalitātes un drošības pamatnosacījums.

  • Vispirms gatavojam automašīnu darbam. Sagatavošanas darbi ir atslēga nepārspējamu rezultātu panākšanai.

  • Noņem visu nevajadzīgu, lai iegūtu piekļuvi visām detaļām.

  • Aizsargājam riska zonas ar specializētu lenti, lai izbēgtu jebkāda veida bojājumus darbu laikā.

  • Profesionāls apgaismojums, individuāli piemeklētas pulēšanas pastas un augstākās klases instrumenti.

  • Maksimāli saudzīgs darbs.

  • Meistars nemitīgi kontrolē darbu kvalitāti.

  • Atgriežam virsbūves lakojuma aizsargājošās īpašības, uzklājot specializētus līdzekļus.

Tieši tā notiek atjaunojošā (abrazīvā) virsbūves pulēšana auto dīteilinga studijā AUTOESTETIKA. Tās mērķis ir atgriezt virsbūves virsmu ideālā stāvoklī, sniegt mirdzošu spīdumu, likvidēt virsmas skrāpējumus un atjaunot krāsu. Mūsu studija apvieno saudzīgu un uzmanīgu roku darbu ar patiesiem nozares speciālistiem, kuri pievērš uzmanību pat vissmalkākajām detaļām un uztur augstas kvalitātes standartus.

Atjaunojošais dīteilings sevī ietver

  • Profesionālu automašīnas mazgāšanu (ieskaitot durvju sliekšņus, diskus un arkas). No sākuma ar bezkontakta putām, pēc tam ar rokām, pielietojot divu spaiņu metodi.

  • Bitumena, sveķu likvidāciju no virsbūves lakojuma.

  • Metālisku daļiņu nosēdumu (rūsas punktiņu) likvidēšanu ar Iron Remover.

  • Virsbūves apstrādu ar specializētu mālu (clay bar) ar attīrošu sastāvu (lubricant).

  • Veco silikonu un vasku attīrīšanu – virsmas attaukošanu.

  • Automašīnas pulēšanu (dziļa, vidēja vai viegla), kas likvidē virsbūves defektus.

  • Standarta aizsargpārklājuma uzklāšanu: hermētiķis, auto vasks, silants, gleizs, akrila pārklājums (akrila pārklājuma vietā ir iespējams uzklāt nanokeramisko aizsargpārklājumu EVERGLASS.

  • Virsbūves plastikāta apstrādi un aizsargpārklājuma uzklāšanu (ieskaitot riepu arkas, gumijas un riepas).

  • Hromēto detaļu apstrādi un aizsargpārklājuma uzklāšanu.

  • Logu un stiklojuma mazgāšanu (no iekšpuses un ārpuses).

Kas ir virsbūves lakojuma defekti?

Virsbūves lakojuma defekti ir nelieli apļveida skrāpējumi, hologrammas, iešķēlumi, ūdens nosēdumi, putnu fekāliju atstātie plankumi, plankumi no mirušiem insektiem, koku sveķu traipi un citi.

Apļveida skrāpējumi jeb svirli – tie ir sīki skrāpējumi, kas pēc savas formas atgādina zirnekļa tīklu. Šie skrāpējumi parasti ir sliktas auto kopšanas un nesaudzīgas auto mazgāšanas rezultāts. Apļveida virsbūves skrāpējumi ir simtprocentīgi garantēti, ja savu auto mazgājat automātiskajās automazgātavās.

vefb.jpg

Vēl viens klasisks iemesls tam, kādēļ uz virsbūves parādās šāda veida skrāpējumi ir tradicionālās švammes, kuras tiek izmantotas automašīnas mazgāšanai. Problēma slēpjas tajā, ka mazgājot automašīnu ar parastu švammi, netīrumu un smilšu daļiņas netiek pilnvērtīgi savāktas no virsbūves – švammes materiāls nav spējīgs uzsūkt un satvert netīrumus – tie tiek virzīti pa virsmu un skrāpē to.

Pastāv diezgan populārs uzskats, ka svirli jeb apļveida skrāpējumi rodas tikai no apļveida kustībām (mazgājot ar rokām vai no pulēšanas mašīnas). Tā nav patiesība. Šo skrāpējumu izskats ir šāds tādēļ, ka tas ir atkarīgs no gaismas avota. Respektīvi, visi virsbūves skrāpējumu asie stūri atstaro gaismu visdažādākajos virzienos no viena centrālā punkta. Tieši tādēļ, ja jūs uz virsbūvi spīdināsiet ar punktveida gaismas avotu (lukturis, prožektors, saule u.c.), tad skrāpējumi izskatīsies apļveida.

Taču, ja uz virsbūvi, kurai piemīt šāda veida skrāpējumi, paskatīties ar gaismas avotu, kura stari ir kliedēti, jūs varēsiet redzēt skrāpējumus, kuri patiesībā ir dažādas formas un izstiepti visdažādākajos virzienos.

Hologrammas parasti ir nekvalitatīvas automašīnas virsbūves pulēšanas rezultāts. Galvenokārt šādi defekti parādās pēc abrazīvu pastu lietošanas. Hologrammas ir regulāra un normāla parādība, taču profesionālam virsbūves pulētājam ir jāzina, kā likvidēt hologrammas, tālākajā pulēšanas procesā izvēloties sīkas abrazivitātes, finiša un anti-hologrammu pastas.

Automašīnas pirmreizējā sagatavošana ir atslēga patiesi nepārspējamam darbu rezultātam. Neatkarīgi no tā, cik labu Jūs esat izvēlējušies aizsargpārklājumu un cik slāņi tiek uzklāti, Jūs nepanāksiet pilnvērtīgu aizsargājošu pārklājumu, ja netiks atvēlēts pietiekoši daudz laika pareizai automašīnas virsbūves lakojuma sagatavošanai.

fisviss.jpg

Pareiza automašīnas sagatavošana sastāv no diviem galvenajiem etapeim

Pirmkārt, ķīmiska virsbūves lakojuma attīrīšana no visiem organiskiem un neorganiskiem netīrumiem un nosēdumiem, pēc kā tiek veikta apstrāde ar specializētu mālu (clay bar) līdz brīdim, kad virsma paliek ārkārtīgi gluda.

 

Otrkārt, virsbūves lakojuma defekti tiek likvidēti ar virsbūves pulēšanu, kas, savukārt, sevī ietver veselu virkni citu procesu, kuri ir tēmēti uz virsbūves defektu maskēšanu vai korekciju, spīduma un glancētā efekta paaugstināšanu un virsbūves sagatavošanu aizsargpārklājuma uzklāšanai (hermētiķi, auto vaski, silanti, gleizs, akrila pārklājumi vai nanokeramika), kas tiek individuāli piemeklēts katrai automašīnai. Vairāk par aizsargpārklājumu veidiem lasiet šeit (LINK).

Pulēšanas veidi

Atjaunojoša (abrazīvā) pulēšana – pirmreizējā rūpnīcas izskata atjaunošana automašīnas virsbūves lakojumam.

Ar atjaunojošo virsbūves pulēšanu tiek likvidēti pilnībā visi mikroskrāpējumi (svirli jeb apļveida skrāpējumi), nobrāzumi un hologrammas. Lielāki un dziļāki skrāpējumi tiek likvidēti ar auto īpašnieka piekrišanu. Nereti dziļi skrāpējumi netiek likvidēti pilnībā, taču daļēji un pēcāk tiek maskēti (aizpildot skrāpējumu), lai nenoņemtu pārāk lielu daudzumu lakas slāņa.

Salīdzinājumam piedāvājam fotogrāfiju, kur ir redzams abrazīvās pulēšanas rezultāts (labajā pusē), un virsbūve ar lakojuma slāņa defektiem (pa kreisi):

IMG_4355-Enhanced.jpg
fhadhf.jpg

Pēc atjaunojošās pulēšanas ir obligāti nepieciešams pārklāt virsmu ar aizsargpārklājumu!

Atjaunojošu pulēšanu ir iespējams iedalīt trīs kategorijās:

  • Viegla atjaunojoša pulēšana

  • Vidēja atjaunojoša pulēšana

  • Dziļa atjaunojoša pulēšana

Viegla atjaunojošā pulēšana ir piemērota jaunām automašīnām un tām automašīnām, kuru virsbūves lakojuma slānis ir labā stāvoklī. Vieglas atjaunojošas pulēšanas gadījumā tiek noņemta ļoti niecīga lakojuma slāņa daļa, kas ir mērāma 1-2 mikronu. Viegla atjaunojošā pulēšana noņemt sīkus skrāpējumus, atjauno virsbūves spīdumu un mirdzumu, kā arī atgriez automašīnas krāsas piesātinājumu. Šādu pulēšanu var veikt pat vairākas reizes gadā.

Vidēja atjaunojoša pulēšana – likvidē sīkus un vidēji lielus skrāpējumus, hologrammas, izlabo nekvalitatīvas pulēšanas rezultātu, likvidē nosēdumus un plankumus no mirušiem insektiem, putnu fekālijām utt. Pēc vidējas atjaunojošas pulēšanas tiek atgūts ļoti izteikts virsbūves spīdums un tiek maksimāli saglabāts rūpnīcas lakojuma slānis.

Dziļa atjaunojoša pulēšana ir piemērota gadījumos, kad automašīnas virsbūve ir ārkārtīgi saskrāpēta, skrāpējumi ir viegli redzami, ir redzami dažāda veida plankumi un nokrāsas, lakojumam piemīt apelsīna mizas tekstūra vai lakojuma slānis ir novecojis. Veicot šādu pulēšanu, lakojuma slānis tiek noņemts par 10-20 mikroniem. Šādu pulēšanu nav ieteicams veikt bieži. Vienu reizi veicot dziļu atjaunojošu pulēšanu ir ieteicams censties turpmāk saglabāt virsbūves ideālo stāvokli, aizsargājot to ar specializētu aizsargpārklājumu (turpmāk veicot tikai aizsargājošu pulēšanu). Tas paildzinās virsbūves lakojuma dzīves ilgumu un sniegs neatkārtojamu ārējo izskatu!

Tā pat ir svarīgi apzināties, ka lakojuma cietība sevišķi atšķiras atkarībā no automašīnas markas. Dažos gadījumos lakojums atšķiras arī starp dažādiem vienas markas modeļiem un izlaiduma gadiem. Tā pat pastāv arī tādas detaļas, kuras ir pārkrāsotas un jaunās lakas vai krāsas parametri nav zināmi.

Tādēļ pirms automašīnas pulēšanas ir nepieciešams ņemt vērā visus šos faktorus, lai varētu adekvāti piemeklēt nepieciešamos produktus attiecīgajam lakojuma veidam. Pretējā gadījumā izmantotie produkti var būt pilnīgi neefektīvi vai otrādi – izraisīt pārmērīgu lakojuma slāņa noņemšanu.

Aizsargājoša pulēšana – automašīnas virsbūves lakojuma sagatavošana ar aizsargājoša pārklājuma uzklāšanu: silants, vasks, nanopārklājumi, keramiskais pārklājums..

Kad tiek uzklāts aizsargpārklājums, tiek aizpildītas visas mikroplaisas un mikroskopiski skrāpējumi, taču sastāvā esošie polimēri un vaski piedod virsbūvei glancētu efektu un spilgtu mirdzumu. Tieši tādēļ pat bez atjaunojošas (abrazīvās) pulēšanas ar auto vasku noklāta automašīna izskatās pievilcīgi.

Pilnu informāciju par aizsargājošu virsbūves pulēšanu lasiet ŠEIT.

Atjaunojošā dīteilinga piemēri no mūsu jaunākajiem projektiem:

Vēlies pieteikt savu automašīnu pakalpojumam?

DARBU ILGUMS: 1-5 DIENAS
PAPILDINFORMĀCIJA: Darbu termiņš un cena ir atkarīga no pulēšanas pakāpes (viegla, vidēja vai dziļa) un automašīnas stāvokļa.
PAKALPOJUMA CENA:
no 350€
APCIEMO MŪSU STUDIJU* 
UN PACEL SAVU AUTO JAUNĀ LĪMENĪ!

Brīvības gatve 193a, Rīga, LV-1046

Tel: +371 20 280 839

* Darba dienās un brīvdienās - pēc stingra iepriekšēja pieraksta

  • AUTOESTETIKA facebook
  • AUTOESTETIKA Instagram

© 2023 AUTOESTETIKA. Visas tiesības aizsargātas. Privātuma politika.

bottom of page