Vidējas pulēšanas rezultāts uz divu dažāda stāvokļa, bet vienādas krāsas BMW piemēra

Ir vairāki pulēšanas veidi, un ne vienmēr automašīnas īpašnieks ir spējīgs patstāvīgi noteikt, kurš veids ir piemērots viņa automašīnai: aizsargājoša, vieglas pakāpes, vidējās pakāpes vai dziļa pulēšana.

Tāpēc vienmēr aicinām auto entuziastus uz iepriekšēju konsultāciju, kurā izvērtējam krāsojuma stāvokli un noskaidrojam, kāds gala rezultāts interesē īpašnieku.


Vairumā gadījumu, ja īpašniekam ir priekšstats par auto saprātīgu ekspluatāciju, varam ieteikt vidējo pulēšanu.


Vidējā pulēšana ietver visus dīteilinga auto virsbūves sagatavošanas, pulēšanas un aizsardzības posmus, izņemot visabrazīvāko pulēšanas posmu. Tas nozīmē, ka vidējai pulēšanai, parasti, netiek izmantoti: rotējošais pulētājs, vilnas ripas, slīpripas.


Vidējās pulēšanas galvenā priekšrocība ir krāsojuma biezuma maksimāla saglabāšana, šis pulēšanas veids ir saudzīgāks pret automašīnu un šādu pulēšanu var veikt tik bieži, cik vēlaties. Tāpat šis pulēšanas veids ir norādīts, ja droši zināt, ka Jūsu automašīna ir ne reizi vien pulēta ar abrazīvu pulēšanu vai ta ir pulēta pie krāsotājiem vai nekvalitatīvās iestādēs.


Vidēja pulēšana tiks galā ar vispārējiem virsbūves skrāpējumiem, roku mazgāšanas skrāpējumiem, vieglas smilšu strūklas pēdām. Vidēja pulēšana pilnībā nenoņems dziļus skrāpējumus, taču izlīdzinās dziļus skrāpējumus, samazinās to dziļumu un padarīs dziļus skrāpējumus mazāk pamanāmus.


Izmantojot divu BMW piemēru, mēs pastāstīsim, kādos gadījumos vidēja pulēšana var parādīt savu labāko pusi.


Pirmā mašīna - BMW 540i, auto ir 4 gadus vecs, rūpnīcas krāsojums ar labu cietību. Mašīna netika kopta, taču tā arī netika pakļauta īpaši negatīvām ietekmēm.


No defektiem: dziļi ieēdušies netīrumi, liels bitumena un metāla daļiņu daudzums, vidēji dziļu skrāpējumu tīklojums, vairākas vietas, kur laka ir iznīcināta ar putnu ekskrementiem, ap 5 dziļāki skrāpējumi. Kopējais stāvoklis ir 3,5 no 5. Pulēšanas mērķis bija atgriezt automašīnai grezno izskatu.


Otra automašīna BMW X5 50d ar lielāku nobraukumu. Īpašnieks ieradās pie mums neilgi pēc automašīnas iegādes otrreizējā tirgū. Auto daļēji pārkrāsots, uz virsbūves ir nekvalitatīvas abrazīvās pulēšanas un pirmspārdošanas sagatavošanas pēdas, sabojāta, pāržuvusi laka, vidēji daudz dziļu skrāpējumu. Pulēšanas mērķis: maksimālais spīdums, kas tiek atgriezts ar rūpību un aizsardzība ar keramikas pārklājumu.


Bildēs no pulēšanas procesā redzams, ka BMW 540i stāvoklis ar vidējo pulēšanu ir kļuvis par 99% ideāls, tuvu rūpnīcas stāvoklim.


PIRMS/PĒC:


BMW X5 pēc vidējas pulēšanas tika novērsti aptuveni 80% krāsas defektu. Un pēc keramiskā aizsargpārklājuma uzklāšanas parādījās visdziļākais “karameļu” spīdums, ko saimnieks tik ļoti gaidīja.


PIRMS/PĒC:


Abos gadījumos individuālais darbs ar auto īpašnieku vēlmēm un mērķiem, vienlaikus izvērtējot un izprotot virsbūves krāsojuma stāvokli, palīdzēja izvēlēties saudzīgāko un efektīvāko pieeju katram auto.


Gala rezultāts:



Lai pierakstītu savu automašīnu dīteilinga procedūram, zvaniet, rakstiet vai pierakstieties tiešsaistē - https://www.autoestetika.lv/kontakti

 

AUTOESTETIKA

Patiesā auto dīteilinga studija

LV: +371 20 280 839

RU: +371 29 165 299

info@autoestetika.lv

Brīvības gatve 193a, Rīga

www.autoestetika.lv


#bmw