top of page

Pulēšana un aizsargpārklājums: BMW X6

Mūsu studijā jau jūtam pavasara tuvošanos - arvien biežāk mūsu klienti pierakstās uz populārāko pavasara pakalpojumu - virsbūves pulēšanu.


Mēs pastāstīsim, kas ir pulēšana un kā šī procedūra notiek mūsu studijā izmantojot šī BMW X6 piemēru.


Īpašnieks ieradās pie mums pēc “neliela” ceļu satiksmes negadījuma, kurā bija iesaistīts koks. Tieši šie bojājumi īpašnieku satrauca visvairāk.



Defekti ir dziļi un plaši. Atrašanās vieta ir plastmasas buferis, kas būtiski ierobežo defektu labošanas iespējas, jo materiāla īpašību dēļ plastmasu nevar pulēt tik intensīvi kā metāla detaļas. Saimnieks, protams, vēlējās saglabāt rūpnīcas krāsu un nevēlējās pārkrāsot bamperi.


Arī visa virsbūve neizskatījās labi: reizēm auto tika mazgāts automātiskajās mazgātavās ar birstēm, tāpēc krāsojumam nebija spīduma, un visu virsbūvi klāja vienmērīgs skrāpējumu tīkls. Vietām bija arī ļoti dziļi skrāpējumi.



Vienīgā iespēja, kā atdzīvināt šī “Bavārieša” izskatu, ir krāsojuma korekcija, izmantojot atjaunojošu pulēšanu.



Tas nav ātrs process un aizņem vairākas dienas. Pats pirmais posms ir rūpīga mazgāšana. Virsbūves mazgāšana un žāvēšana pirms pulēšanas aizņem 2-3 stundas (ziemā var droši pievienot vēl 1-2 stundas, lai virsbūve sasildītu pirms mazgāšanas) un ir vissvarīgākais sagatavošanās posms. Tajā pašā posmā mēs noņemam visas bitumena un dzelzs daļiņas.


Pēc auto mazgāšanas un žāvēšanas šajā gadījumā sākām tīrīt salonu. Jā, tas izklausās neloģiski, bet tikai no pirmā acu uzmetiena. Šī auto salons nav tīrīts ilgu laiku un tāpēc uz virsmām sakrājies daudz putekļu un smilšu. Tā kā šai automašīnai īpašnieks izvēlējās maksimālu pakalpojuma detalizāciju - kurā mums bija jānopulē arī durvju ailes, un tas tiek darīts ar atvērtām durvīm. Netīrumi un smiltis no iekšpuses var viegli nokļūt uz pulēšanas instrumenta un kalpot kā papildu abrazīvs - smilšpapīrs un sabojāt krāsojumu un mūsu aprīkojumu. Tāpēc, ja salons ir netīrs, tad, lai nodrošinātu kvalitāti un drošību, tīrīšana ir jāiekļauj pakalpojumu komplektā.


Pēc tam notīrījām virsbūvi ar speciālu polimēru. Šī ir dziļa virsbūves dekontaminācija, kuras laikā no virsmas tiek noņemtas mazākās, iesakņojušās piesārņojuma daļiņas. Tā kā mēs to darām manuāli un polimēra izmēri ir 2 x 4 centimetri, pēc šīs procedūras mēs esam personīgi pazīstami ar katru automašīnas skrāpējumu un plankumu.


Pēc tam mēs aizsargājām visus nepieciešamos elementus ar maskēšanas lenti un sākām izvēlēties pastas, pulēšanas mašīnas un pulēšanas ripas.


Mums bieži tiek uzdots jautājums: cik soļus jūs veicat pulēšanas laikā? Tieši šis jautājums mūs mulsina, jo uz to nevar atbildēt, nepārbaudot vairākas iespējas uz automašīnas virsmas. Un to var izdarīt tikai ar konkrētu automašīnu.



Profesionālajā pulēšanā gatavu risinājumu nav, katrai automašīnai, pat vienas markas un izlaiduma gada, laka ir atšķirīga. Ik dienu automašīnas stāvokli ietekmē desmitiem faktoru - temperatūra, ķīmiskās vielas automazgātavās, aizsargpārklājuma esamība vai neesamība, kopšanas regularitāte, uzglabāšanas vieta, ekspluatācijas biežums un stils un daudzi citi.


Un katram uzdevumam mēs izvēlamies individuālu risinājumu. Mūsu viesi maksā par rezultātu, un tas, kā mēs to sasniedzam, ir mūsu tehnoloģija. Un runāt par soļu skaitu ir pilnīgi neprofesionāls līmenis, jo tur, kur sudrabotajam LEXUS, pietiek ar 2 soļiem, tad melnajam MERCEDES var būt nepieciešami 4, lai sasniegtu tādu pašu rezultātu.



Pēc pulēšanas nāk tikpat svarīgs posms - aizsargpārklājuma uzklāšana.


Vēl ir daudz mazu soļu, kas padara auto skaistāku, koptāku un jaunāku: hroma tīrīšana, izplūdes cauruļu pulēšana, plastmasas, riepu un riteņu kopšana, visu nevar uzskaitīt, tāpēc iesakām paskatieties uz gala rezultātu:



bottom of page