top of page

Keramiskie aizsargpārklājumi un aizsargplēves: kā saņemt kvalitatīvu pakalpojumu

Updated: Dec 7, 2023

Ilgu laiku neesam publicējuši rakstus par vispārīgām dīteilinga tēmām, jo galvenokārt vēlamies dalīties ar mūsu projektiem. Labosim situāciju! Šodien mēs runāsim par tehnoloģiski progresīvāko dīteilinga pakalpojumu kvalitāti: KERAMIKAS PĀRKLĀJUMIEM un AIZSARGPLĒVĒM. Kā auto īpašniekam saprast piedāvājumu dažādību? Kā noskaidrot, vai meistariem ir pietiekama pieredze, vai tiks izmantots kvalitatīvs materiāls? Sagaidot karstās sezonas sākumu, vēlamies pastāstīt, kā izvēlēties šos pakalpojumus, lai iegūtu pēc iespējas augstāku kvalitāti.

Tātad, saraksts, kas palīdzēs saprast, ka kaut kas nav kārtībā:

  • KERAMIKA, ko piedāvā uzklāt bonusā vai bez maksas. Kvalitatīva keramika ir augsto tehnoloģiju, darbietilpīgs un dārgs produkts, pat ja to uzklāj par pašizmaksu (ko, protams, neviens nedarīs). Bez maksas var uzklāt budžeta klases keramiku vai citus aizsargpārklājumus.

  • Kad jums piedāvā vienkārši KERAMIKU. Pat PIRMS dīteilinga centra apmeklējuma ir ļoti svarīgi zināt, kāda keramika tiek piedāvāta. Un mēs domājam ne tikai zīmola nosaukumu, bet arī konkrēta produkta nosaukumu, jo viena zīmola līnijā ir dažādi keramiskie pārklājumi: amatieru un profesionālie, budžeta un premium klases, ar noturību 6 mēneši un ar noturību ilgāku par gadu. Ja jums ir noteikts nosaukums, jūs vienmēr varat iedziļināties profesionālu dīteilinga forumu lasīšanā un atrast neatkarīgu profesionāļu salīdzinošos testus.

  • KERAMIKA, kas NETIEK pārdota tumšā stikla burkās. Lai KERAMIKA būtu kvalitatīva, tai jābūt tīrai, un tikai stikls garantē ķīmiski neitrālu iepakojumu.

  • KERAMIKA lielos apjomos. Keramika tūlīt pēc atvēršanas sāk lēnām reaģēt ar gaisu un kristalizēties. Keramikas pārklājumus noteikti nevar uzglabāt ilgu laiku, un tos vislabāk izmantot pēc iespējas ātrāk.

  • Apmēram tāda pati situācija ir ar POLIURETĀNA AIZSARGPLĒVEM, pat premium ražotājiem ir budžeta opcijas (parasti plānākas, mazāk elastīgas plēves ar plānu virskārtu/top-coat) un konkrētās plēves izvēle nosaka pakalpojuma cenu un kvalitāti.

  • Zemas cenas POLIURETĀNA AIZSARGPLĒVĒM uzreiz jāraisa aizdomas, ka kvalitatīvā poliuretāna vietā tiks izmantota tā sauktā hibrīdplēve - tā ir bieza vinila plēve, uz kuras uzklāta virskārta, līdzīga tai, kāda izmantota poliuretāna aizsargplēvju ražošana. Sliktākajā gadījumā poliuretāna plēves vietā uzliks vienkāršu vinila plēvi, kas praktiski ne no kā nepasargā, ātri zaudē savu izskatu un nekalpo ilgāk par 3 gadiem.

  • Kopumā, zemās cenas un pastāvīgas atlaides rada pamatotas aizdomas, jo neviens uzņēmums nesniegs pakalpojumus par pašizmaksu, un, ja uzņēmums ir spējīgs piesaistīt jaunus klientus tikai ar nebeidzamu akciju un atlaižu palīdzību, tad tas ir pamats aizdomāties. Līdzīgi darbojas arī agresīvā pārdošana, kad uzņēmuma galvenais mērķis ir iegūt Jūsu datus, lai turpmāk bezgalīgi uzbāzties ar saviem pakalpojumiem. Mēs šajās darbībās nesaskatām patiesas rūpes par klientu un viņa interesēm.

Bieži pakalpojumu kvalitāti var saprast pēc telpu izskata un uzņēmuma personāla.


Galvenie faktori, kas norāda uz zemu pakalpojumu līmeni:


  • Tumšas telpas vai telpas ar nepietiekamu apgaismojumu. Un nē, nepietiek ar 10 vai pat 15 vienādām lampām. Gaismai jābūt pietiekama spilgtuma un vairāku noteiktu veidu, lai varētu identificēt dažāda veida defektus un kontrolēt darba kvalitāti.

  • Telpas, kur mazgātava nav atdalīta no galvenās telpas vai ir nomināli atdalīta - aizkars vai telpas zonējums. Mitruma līmenis, uzklājot KERAMIKU vai uzstādot POLIURETĀNA AIZSARGPLĒVES, ir svarīgs kvalitātes faktors.

  • Otrs šāds faktors ir temperatūra. Telpas, kas ir pārāk vēsas vai pārāk karstas, nav piemērotas kvalitatīvam darbam ar KERAMIKU un AIZSARGPLĒVEM.

  • Trešais faktors ir putekļi. Nedrīkst uzklāt KERAMIKU un uzstādīt AIZSARGPLĒVES telpās ar betona vai citām grīdām, kas rada putekļus. Visi putekļi būs zem plēves un keramikas. Šeit var atzīmēt arī piespiedu gaisa nosūkšanas nepieciešamību, jo logiem un durvīm uz ielas ir jābūt aizvērtām, uzklājot KERAMIKU vai uzstādot AIZSARGPLĒVES.

  • Kvalitāti nav iespējams nodrošināt arī tad, ja pulēšana vai ķīmiskā tīrīšana tiek veikta vienlaikus ar KERAMIKAS uzklāšanas procedūrām vai uzstādot AIZSARGPLĒVES. Un mikrošķiedras žāvēšana darba zonā arī veicina putekļu daļiņu iekļūšanu zem KERAMIKAS vai AIZSARGPLĒVES.

  • Mēs neieteiktu atdot savu auto, ja telpās nav kārtības, tīrības. Protams, ja jūs ieradīsities darba procesa vidū, minimāla nekārtība ir iespējama. Bet, ja visur ir pudeles ar ķimiju, aprīkojums uz grīdas, visur ir izmētātas pulēšanas ripas un lupatas, aprīkojums un materiāli nav pārāk tīri, paši strādnieki ir nesakoptās drēbēs, smēķē telpās vai darba laikā, atspiežas pret klienta automašīnu, liek uz virsbūves kādus priekšmetus, piemēram, līmlenti vai smidzināšanas pistoles - tas viss liecina par zemu pakalpojumu kvalitāti. Ja meistari nevar sakārtot sevi un telpu apkārt, tad kā viņi var savest kārtībā klienta auto? Labi meistari izbauda savu darbu.

No iepriekš minētā mēs varam izdarīt acīmredzamu secinājumu, ka automazgātavās un autoservisos nav iespējams kvalitatīvi uzklāt KERAMIKU vai uzstādīt AIZSARGPLĒVI.


  • Šeit mēs, dīvainā kārtā, pievienosim arī oficiālos automašīnu tirgotājus. Varbūt kaut kur ir dīleri, kuriem rūp ne tikai izdevīgāk pārdot auto, bet Latvijā dīleri un dīteilinga pakalpojumu kvalitāte ir vienkārši nesavienojami jēdzieni. Dīleriem štatā nav specializēta dīteilera, nav nepieciešamā aprīkojuma un gaismas, un bieži vien nav pat atsevišķas telpas.

  • Sliktākajā gadījumā to visu dara mazgātājs vai krāsošanas ceha darbinieks un labākajā gadījumā viesdīteilers, ar kuru parakstīja līgumu tikai tāpēc, ka viņš piedāvāja viszemāko cenu par saviem pakalpojumiem.

  • Arī dīlera piedāvātie līdzekli parasti ir apšaubāmas kvalitātes, un tiek izmantoti tikai tāpēc, ka ir izdevīgs līgums ar ražotāju.

Vienmēr iesakām pirms atdot auto dīteilinga procedūrām, atnākt parunāties un vērot profesionāļu darbu, arī uzdot jautājumus. Vēlme konsultēt, spēja parādīt dziļas zināšanas par nozari - tas ir daudz vērtīgāk par apgūtām pārdošanas shēmām, bezjēdzīgām bildēm ar rokām melnos cimdos un stilīgi aptumšotām automašīnu fotogrāfijām reklāmās.


Mēs vēlētos, lai automašīnu īpašnieki apzināti pieietu savu auto aizsardzības procedūru izvēlei. Un, protams, viss iepriekš minētais attiecas arī uz citiem dīteilinga pakalpojumiem: pulēšanu un salona dīteilingu.


Mēs ceram, ka šī informācija ļaus jums novērtēt pakalpojumu kvalitātes līmeni un pārliecināties, ka esat izdarījis pareizo izvēli.

 

AUTOESTETIKA

Patiesā auto dīteilinga studija

LV: +371 20 280 839

RU: +371 29 165 299


Brīvības gatve 193a, Rīga

bottom of page