top of page

Projekts: Mercedes CL500 atjaunošana

Automašīnas atjaunošanai uz studiju tika nogādāta otrās paaudzes Mercedes CL500 pilna dīteilinga kompleksam.


Veicamie darbi:


Pirmatnējais stāvoklis automašīnas ierašanās brīdī:



Sākam ar dzinēja telpas mazgāšanu, kas sākotnēji izskatījās šādi:



Dzinēja telpas dīteilingam tiek izmantoti Koch Chemie Unna Golden Star un Koch Chemie Unna Copo Star līdzekļi 1:5 proporcijā un otiņas. Pēc mazgāšanas, cītīgas žāvēšanas un apstrādes ar saspiestu gaisu, dzinēja telpa tikai apstrādāta ar Koch Chemie Unna Motorplast.


Diski tiek mazgāti ar Koch Chemie Unna Reactive Wheel Cleaner.

Durvju sliekšņi, uzlikas, riepas un dažādas citas sīkākas detaļas (hromētās daļas, emblēmas u.c.) tiek mazgāti ar Koch Chemie Unna Copo Star 1:5 proporcijā.


Pati automašīna vispirms tiek mazgāta ar bezkontakta līdzekli Koch Chemie Unna VORREINIGER В + Koch Chemie Unna Copo Star, pēc tam ar specializētu šampūnu Koch Chemie Unna TWIN SHAMPOO un divu spaiņu metodi.


Pēc šīm procedūrām tiek uzsākts salona dīteilings (salona ķīmiskā tīrīšana).


Salona stāvoklis PIRMS:






Darbu veikšanai tiek izmantots: Koch Chemie Unna MERZWECKREINIGER, Koch Chemie Unna Copo Star, Tornador Z20.

Atsevišķi, grūti notīrāmi traipi tiek likvidēti ar 1Z Plastik-Reiniger.



Darbu process:



Ādas izstrādājumi un salons, kā parasti, tiek apstrādāts ar ādas kopšanas līdzekļiem no LCK.

  • Attīrīšana – Cleaner ActivePlus.

  • Apstrāde un aizsardzība – Protection Cream.

Āda 50/50


  • Interjera plastikāts un gumijas elementi apstrādāti ar 1Z Cockpit Premium.

  • Lakotās detaļas pārklātas ar vasku 1Z Hard-glanz.

  • Pedāļi un gumijas paklājiņi apstrādāti ari Koch Chemie Unna Gummifix.

  • Salons apstrādāts ar gaisa aromatizētāju Griot’s Fine Leather.


Pēc salona dīteilinga tiek uzsākti virsbūves pulēšanas un apstrādes darbi.


Virsbūve tiek atbrīvota no bitumena ar White Spirit palīdzību, virsbūves lakojuma slānis tiek attīrīts ar mālu Bilt-Hamber Soft Auto Clay un lubrikantu Meguiar’s Last Touch.



Virsbūves lakojuma slāņa stāvokļa izvērtēšana prožektora gaismā.



Meistars pieņēma lēmumu vispirms veikt virsbūves pulēšanu ar Menzerna FG500 pastu un kažokādas pulēšanas riņķi, pēc kā seko pasta Meguiar’s 205 un zilais porolona pulēšanas riņķis Fitter.



Darbu process:



PIRMS



PĒC



Pēc pulēšanas ar kažokādu automašīna tika atkārtoti mazgāta ar bezkontaktu, izmantojot Koch Chemie Unna Copo Star proporcijā 1:5. Atkārtota auto mazgāšana pulēšanas darbu laikā ir nepieciešama, lai likvidētu pat vissīkākās pastas daļiņas no grūti sasniedzamām vietām (Jūs pavisam noteikti kādu reizi esiet saskārušies ar pulēšanas pastas pārpalikumiem uz automašīnas pēc Rumbulas līmeņa auto pulēšanas).


Par virsbūves lakojuma slāņa aizsargpārklājumu tika izvēlēts un uzklāts gleizs 1Z Final Finish, izmantojot melnu, maigo porolona pulēšanas riņķi un DA (Dual Action Polisher) mašīnīti Meguiar’s G220v2. Pēc tam tika uzklāts silants Chemical Guys jetSEAL 109.


  • Automašīnas lukturi pārklāti ar Autosol Hard wax Nano.

  • Hroms apstrādāts ar BriteMax Metal Polish un Sealant.

  • Diski pārklāti ar aizsargājošu sastāvu Poorboy’s Wheel Sealant.



Stikli attīrīti ar Xaino Z12 Glass Polish, pēc kā attaukoti un apstrādāti ar nanopārklājumu Wolf Chemicals Nano Glass Sealant - Glass Guard.


Stikli tiek mazgāti no iekšpuses ar Meguiar’s Glass Cleaner.



Eksterjera plastikāts, gumijas detaļas, dublu sargi un riepas apstrādātas ar Koch Chemie Unna PLAST STAR siliconolfrei.



Gala rezultāts:



Otrās elpas un jaunas dzīves atgriešana šim auto, izpildot visu darbu kompleksu, aizņēma 46 stundas.


#mercedes_benz #dīteilinga_mazgāšana #dzinēja_telpas_mazgāšana #riepu_disku_apstrāde #salona_dīteilings #atjaunojoša_pulēšana #rainrepellent



bottom of page