
Katram no mums dzīvē gadās nonākt līdz tādam brīdim, kad mūsu automašīna vairs neizskatās tik labi un virsbūves lakojumam jau ilgu laiku ir nepieciešama aizsardzība, taču budžeta dēļ nav iespējams atļauties pilnu, atjaunojošu virsbūves pulēšanu. Turklāt, sakarā ar pēdējiem notikumiem valstī tas ir jo īpaši aktuāli.
Ko darīt šādā situācijā? Gaidīt, kamēr finanšu situācija uzlabosies un varēsiet atļauties atjaunojošu abrazīvu pulēšanu un keramiku? Risinājums ir vēl labāks!
Ir svarīgi saprast, ka jo ilgāk automašīna tiek ekspluatēta bez aizsargpārklājuma, jo sliktāks kļūst virsbūves stāvoklis un tāda stāvokļa korekcija nākotē būs dauz dārgāka. Paralēli tam, automašīnas izskats tiešām liek vēlēties kaut ko labāku.
Par piemēru ņemot LEXUS RX 450h parādīsim, ko ir iespējams paveikt pie minimāla budžeta.
Automašīna iegādāta pie oficiālā dīlera, kur tā tika pulēta, taču tai netika uzklāts nekāda veida aizsargpārklājums. Lūk, šādu mēs ieraudzījām LEXUS RX 450h pēc dīteilinga mazgāšanas –



Lakojuma stāvokļa izvērtēšana –






Īpaši bojāts ir dzinēja pārsegs




Pie dīlera veiktās nekvalitatīvās pulēšanas pēdas



Kas tika darīts:
Dīteilinga mazgāšana ar bitumena un dzelzs daļiņu likvidēšanu
Padziļināta virsbūves attīrīšana
Virsbūves sagatavošana akrila parklājuma uzklāšanai
Hroma pulēšana
Akrila pārklājuma uzklāšana virsbūvei, hromētām detaļām, lukturiem un lampām
Plastikāta un riepu konservācija
Dziļu skrāpējumu un iešķēlumu piekrāsošana
Logu mazgāšana no iekšpuses un ārpuses
Pirms parādīt augstāk minēto procesu rezultātu vēlamies veikt nelielu atkāpi.
Pirms ierašanās studijā automašīnas īpašnieks savas automašīnas ādas salona tīrīšanu bija uzticējis vienam citam auto dīteilinga industrijas uzņēmumam. Pie vispārējas salona apskates mēs uzreiz pamanījām to, cik nekvalitatīvā līmenī šāda ādas attīrīšana un apstrāde bija veikta.





Protams, šo bezatbildīgo kolēģo darbu mēs izlabojām. Lūk piemērs, kā ir jāizskatās sēdekļu šuvēm pēc to normālas attīrīšanas –

Pateicoties negatīvai pieredzei ir diezgan viegli iemācīties un saprast, kur labāk ir doties ciemos, lai pareizi un kvalitatīvi rūpētos par savu auto. Protams, tas atkrīt tad, ja Jūsu vienīgā izvēle vadās pēc viszemākās cenas.
Kvalitāte un kompetence vienmēr maksā savu naudu. Taču neskatoties uz to, arī limitēta budžeta apstākļos mēs vienmēr ieteiksim, piedāvāsim, darīsim un rādīsim, kā darīt pareizi.
Mūsu mērķis nav vienu reizi saņemt samaksu par saņemto pakalpojumu un vairs klientu nekad neredzēt. Mums ir svarīgi izveidot uz uzticību balstītas, ciešas attiecības ar katru klienu turpmākajiem gadiem.
Un visbeidzot rezultāts –




















Mēs un automašīnas īpašnieks esam ļoti gandarīti par rezultātu:
Automašīnas izskats ir uzlabojies vairākas reizes – tā ir atguvusi spīdumu, krāsas piesātinājumu un dziļumu. Ir izlaboti paši lielākie un nepatīkamākie defekti. Sīki skrāpējumi ir redzami tikai pie ļoti cītīgas virsbūves apskates. Pats galvenais – automašīnas stāvoklis nepasliktināsies turpmāko 6 mēnešu garumā (maksimālais akrila pārklājuma kalpošanas ilgums), taču pēc šī laika jau var domāt par atjaunojošas pulēšanas veikšanu vai akrila aizsargpārklājuma atjaunošanu, vadoties pēc budžeta.
Viss procedūru komplekss aizņem 1 pilnu dienu.
Ja pēc šī raksta Jūs ieinteresēja šis pakalpojums – sazinieties ar mums un iegūstiet personalizētu piedāvājumu!
AUTOESTETIKA
Patiesā auto dīteilinga studija
LV: +371 20 280 839
RU: +371 29 165 299
Brīvības gatve 193a, Rīga