top of page

HYUNDAI KONA 2018 Pelnrušķīte kļūst par Princesi


Šodien stāstam un rādam par to, kā automašīna, kurai ir tikai viens gads un pāris mēneši, kura ir nobraukusi tikai 14 000 kilometrus, var zaudēt savu vērtību un ciest, ja par automašīnu kopš pirkšanas brīža nav bijis nekādu rūpju.

Pasteidzoties mazliet uz priekšu - šāds auto bija pirms un pēc:




Šī kompaktā krosovera īpašnieks ieradās mūsu studijā, par cik bija ieguvis mūsu studijas dāvanu karti 100 EUR vērtībā.



HYUNDAI KONA īpašnieks jau iepriekšēji mūs brīdināja, ka vēlas automašīnu aizsargāt ar nanokeramisko pārklājumu, taču uz to visu mums būs tikai 2 dienas laika, par cik automašīnu atstāt ir iespējams tikai brīvdienās. Rēķinoties ar automašīnas vecumu un nobraukumu, mēs domājām, ka darbs aprobežosies ar vieglu abrazīvu pulēšanu un keramikas uzklāšanu.


Taču, mēs ļoti smagi kļūdījāmies.


Automašīna tika regulāri mazgāta automātiskajās automazgātavās, klientam pat nenojaušot, cik ļoti tās bojā automašīnu. Tādēļ automašīnas lakojuma slāņa stāvoklis bija visai bēdīgs. Pārrunājot darbu plānus ar īpašnieku un ņemot vērā automašīnas stāvokli, tika lemts par labu vidējai abrazīvai pulēšanai, kura likvidēs 80% visu lakojuma slāņa bojājumu, un ir vairāk piemērota automašīnai, kura tiek izmantota katru dienu bez izņēmumiem.


Mūs un HYUNDAI KONA gaidīja šādi darbi:


Kā dāvanu no studijas veicām:

Šādā stāvoklī un izskatā HYUNDAI KONA ieradās pie mums –



Automašīnas krāsa – dinamiskā PULSE RED, ar sudrabota plastikāta un hromētu detaļu apdari.



Salons – audums kombinēts kopā ar ādu un daudz sarkanas krāsas akcentiem.



Kā vienmēr – vispirms mazgāšana!



Visa automašīna un tās diski tika mazgāti ar bitumena un dzelzs daļiņu likvidēšanu. Bitumena uz automašīnas bija katastrofāli daudz.



Mazgājam tikai pēc mūsu tehnoloģijas, izmantojot saudzīgus līdzekļus un materiālus. Vienmēr izmantojam otiņas, birstītes, tīrus un svaigus mikrošķiedras sūkļus.


Mazgāšanas beigās izvērtējām ūdens noteces veidu. Kā jau bija gaidāms – automašīnas virsbūve nekad nebija apstrādāta ar aizsargājošiem sastāviem. To ir viegli pateikt pēc hidrofobā efekta – šajā gadījumā tāda nebija vispār.



Pēc mazgāšanas un žāvēšanas izvērtējām automašīnas virsbūves lakojuma stāvokli un sapratām, ka šajā dienā atgriezīsimies mājās nakts vidū.

Burtiski katrs automašīnas elements un detaļa bija pārklāti ar defektiem.

Uz teju matētas, no automātiskajām mazgātavām cietušas virsmas bija daudz lielu skrāpējumu, nobrāzumu, kaķu nagu pēdas, bojājumi no citu automašīnu durvīm stāvlaukumos un vietas, kur kāds speciāli atstāja skrāpējumus, kur tādiem, normālas ekspluatācijas gaitā, ir neiespējami parādīties.






















Līdzās briesmīgajam virsbūves lakojuma stāvoklim pievienojās arī nokrāsojies un oksidējies hroms, izbālējis plastikāts un gumijas detaļas, paliekas no līmplēvēm uz auto diskiem un atlikumi no bitumena, kurš bija iegrauzies lakojuma slānī pārāk dziļi.


Neskatoties uz to visu – mēs ļoti mīlam savu darbu, tādēļ automašīnas HYUNDAI KONA stāvokli un 2 dienu laika ierobežojumu pieņēmām kā izaicinājumu savai profesionalitātei!

Pēc auto aplīmēšanas ar aizsarglenti sadalījām motora pārsegu vairākos testa laukumos, uz kuriem veicām visefektīvākās pulēšanas kombinācijas PASTA+PULĒŠANAS DISKS+PULĒŠANAS MAŠĪNA piemeklēšanu.




Pēc tam atlika strādāt ar pavisam nelielu pārtraukumu miegam, un jau svētdienas vakarā KONA prezentējās sava īpašnieka priekšā ar pavisam jaunu, cēlu izskatu -